Soda Kesihatan dan Kecantikan Tips

Soda Kesihatan dan Kecantikan Tips

Ramai di antara kita membesar pendengaran yang terlalu banyak soda tidak baik untuk kita. Kami telah mendengar bahawa ia akan reput gigi kita, memberi kita diabetes dan, secara amnya, menjadikan kita lebih kurang sihat. Walaupun beberapa yang mungkin benar, sepanjang tempoh masa yang panjang atau dalam jumlah yang berlebihan anyway, sebenarnya ada beberapa perkara besar yang soda boleh lakukan untuk meningkatkan cara anda melihat dan merasa.

Mari kita mulakan dengan masalah. Hampir semua orang mendapat mereka. Sesetengah mendapatkan mereka lebih daripada yang lain, walaupun. Mereka boleh menjadi menjengkelkan, pada tahap terbaik. Paling teruk, walaupun, mereka boleh benar-benar terluka. Mengapa bersabar dengan itu? Hanya berkumur dengan sesuap benar-benar sejuk soda. Kami menghadapi masalah akan hilang dan bahagian yang terbaik adalah anda boleh minum soda.

Soda juga boleh membantu dengan loya, senak dan cirit-birit. Walau bagaimanapun, ia boleh mengambil sedikit masa kerana anda perlu membiarkan soda pergi rata, pertama. Juga, sesetengah orang tidak suka rasa soda rata. Jadi, ia bukan satu penawar yang hebat untuk semua orang. Jika anda mahu mencuba, walaupun, hanya perlu satu sudu teh atau lebih setiap 45 hingga 60 minit.

Soda juga boleh digunakan sebagai pelentik rambut, percaya atau tidak. Selama rambut anda cukup panjang, anda boleh membiarkan satu tin soda pergi rata dan kemudian tuangkan pada rambut anda. Bilas ia keluar beberapa minit kemudian dan anda baik untuk pergi.

Bercakap tentang rambut, anda juga boleh mengeluarkan gula-gula getah dari rambut anda dengan soda. Pertama, mendapatkan beberapa soda dan tuangkan dalam mangkuk. Kalau demikian, entah dimana di mana anda selesa boleh mencelup rambut bergetah dalam mangkuk selama beberapa minit. Kemudian, hanya lap gusi kira selepas beberapa minit dan, sudah tentu, bilas soda daripada rambut anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar