Bagaimana untuk Dapatkan Lebih Tinggi - Tips untuk Meningkatkan Ketinggian anda

Bagaimana untuk Dapatkan Lebih Tinggi - Tips untuk Meningkatkan Ketinggian anda

Berfikir tentang mendapatkan lebih tinggi? Kebanyakan orang tidak berpuas hati dengan ketinggian mereka. Terutama dalam ekonomi yang tidak baik, di mana hanya beberapa inci boleh bermakna perbezaan antara mendapat kenaikan pangkat atau diberhentikan. Tetapi bagaimana anda mendapatkan lebih tinggi? Dan adakah ia mustahil jika anda tidak seorang remaja?

Sebenarnya, ia tidak mustahil. Walau bagaimanapun, ia akan mengambil sedikit kerja di pihak anda. Kebanyakan orang boleh mendapat 3-5 inci ketinggian hanya dengan mengikuti program senaman yang mudah. Jika anda tidak sanggup berbuat demikian, anda juga boleh kelihatan lebih tinggi dengan segera melalui helah visual beberapa.

Untuk segera mendapatkan ketinggian, semua yang anda perlu lakukan adalah menipu mata. Cara yang paling mudah untuk melakukan ini adalah dengan menggunakan insert kasut atau kasut tumit tinggi jika anda seorang wanita. Anda juga boleh memilih pakaian anda untuk membuat anda kelihatan lebih tinggi. Berpakaian dalam semua satu warna cenderung untuk memanjangkan badan. Anda juga boleh cuba jalur menegak sempit untuk membuat badan kelihatan lebih tinggi. Bagaimanapun, elakkan jalur mendatar, kerana ini cenderung untuk membuat anda kelihatan lebih luas dan lebih pendek.

Dalam usaha untuk membuat perubahan yang lebih kekal tinggi anda, anda akan perlu melakukan beberapa senaman mudah. Ini boleh dilakukan dalam lima belas minit sehari, tiga hingga lima hari seminggu. Kebanyakan orang mendapat 3-5 inci dengan mengikuti program yang sama. Ini kerana latihan yang terlibat menguatkan belakang dan perut, yang menyokong tulang belakang. Dengan memberikan tulang belakang sokongan anda lebih baik, anda boleh mempunyai postur yang lebih baik. Selain itu, terbentang akan membantu nyahmampat cakera antara vertebra anda, membolehkan anda untuk meningkatkan ketinggian anda.

Bagi program latihan anda, anda akan mahu untuk memilih tiga latihan perut, masing-masing satu atas anda, yang lebih rendah dan abdominals sampingan. Satu kumpulan yang baik akan menjadi crunches, in lutut, dan kelainan serong. Seterusnya, pilih dua latihan semula, masing-masing satu belakang yang lebih rendah dan menengah atas anda. Sebagai contoh, anda boleh melakukan lif Superman dan berdiri baris. Ketiga, pilih 2-3 terbentang yoga. Beberapa di Segitiga Pose, Cobra, dan Cat dan regangan Dog.

Selepas anda telah memilih program senaman anda, anda akan mahu untuk mengikutinya tiga hingga lima hari seminggu. Kebanyakan orang melihat hasil dalam kira-kira enam minggu. Untuk mempercepatkan keputusan anda, cuba beralih ke latihan anda setiap dua minggu. Ini menghapuskan memori otot dan memaksa otot anda bekerja lebih keras, membantu mereka membina lebih cepat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar