A Remedy Batuk Asli Untuk jenis tertentu Kanak-Kanak

A Remedy Batuk Asli Untuk jenis tertentu Kanak-Kanak

Satu ubat batuk semula jadi, salah satu yang berkesan dan boleh dengan mudah dibeli tidak mungkin semula jadi melainkan anda melihat keperluan khusus individu.

Terdapat ubat batuk banyak, dan banyak mengeluarkan cuba untuk mewujudkan satu untuk semua batuk. Ini adalah tidak realistik, kerana mungkin ada ubat batuk sebanyak terdapat batuk. Semua orang individu, faktor-faktor penyebab individu, dan ketidakseimbangan keturunan.

Sebagai contoh batuk basah perlu ubat berbeza daripada batuk kering. Seseorang mungkin mengalami batuk dengan selesema. Orang lain mungkin mempunyai bebas batuk selesema. Satu batuk mungkin telah dibangunkan selepas kehilangan orang yang dikasihi. Satu lagi boleh datang bila angin kering kuat bertiup.

Sekali lagi, beberapa batuk mungkin lebih teruk apabila anda baring. Lain-lain boleh menjadi lebih teruk apabila cuaca tiba-tiba berubah, seperti pada musim luruh.

Jadi jangan cuba untuk mendapatkan satu ubat batuk untuk memenuhi semua batuk. Anda akan membuang masa anda dan juga wang anda. Seseorang Saiz kasut sesuai untuk semua orang?

Homeopati menyediakan anda dengan potensi terbaik untuk mencari ubat batuk yang unik dan peribadi anda. Terdapat beratus-ratus ubat untuk batuk, dalam homeopati, yang merupakan satu keselesaan yang besar, kerana ini bermakna akan ada satu untuk semua jenis batuk.

Sudah tentu, sebelah bawah boleh bermakna banyak pencarian. Ini adalah lebih sesuai untuk kaedah perubatan homeopati profesional yang telah dilatih untuk membuat kerja pendek daripada ini.

Walau bagaimanapun, terdapat beberapa perkara biasa ubat batuk homeopati yang dalam baik kit rumah menetapkan paling. Semua yang anda perlu lakukan adalah untuk membuat satu senarai gejala batuk dan modaliti.

Sebagai contoh, seorang kanak-kanak dengan batuk yang lebih teruk pada waktu malam atau pada waktu malam, lebih teruk apabila berbaring dan datang pada selepas mendapat sejuk, maka dos beberapa ubat homeopati Pulsatilla boleh menyelesaikannya sama sekali.

Ubat ini terutama ditunjukkan dalam kanak-kanak yang lekat dan merengek banyak. Mereka memerlukan perhatian yang berterusan, pertunjukan tetap cinta. Secara umumnya mereka lebih teruk di dalam bilik tersumbat, dan jauh lebih baik di udara segar.

Sebagai tidur kanak-kanak mudah terganggu dengan jenis batuk, ubat batuk ini boleh mengembalikan keamanan keluarga dan kewarasan, tanpa malam lebih terganggu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar