Lima pencegahan Canker Idea Remedy Sore

Lima pencegahan Canker Idea Remedy Sore

Ikatan yang paling berkesan ubat sakit di seluruh dunia ... tidak untuk mendapatkan satu di semua! Ini kerana tidak ada kebusukan penawar sakit yang berkuasa, mereka biasanya hanya perlu menjalankan kursus mereka dan membiarkan badan melalui proses penyembuhan semula jadi. Tetapi itu tidak bermakna tiada siapa yang tahu bagaimana untuk menghilangkan mereka sebelum mereka mula. Malah, dengan mengambil langkah-langkah pencegahan yang betul untuk badan anda, anda akan dapat untuk menghapuskan mereka sama sekali dari kehidupan anda juga. Cuba:

• Mengambil ia mudah. Trauma fizikal adalah pencetus biasa, walaupun dari hanya memberus gigi terlalu keras, bermain sukan, atau tidak sengaja menggigit pipi anda apabila mengunyah.

• Memberus gigi anda dengan kerap dan menggunakan flos. Anda tahu, seperti doktor gigi anda memberitahu anda. Menghapuskan apa-apa serpihan asing dari mulut anda menghapuskan sakit mawar liar sebelum ia bermula.

• Semakan ubat gigi anda. Sodium lauryl sulfat (SLS), sebatian kimia yang juga digunakan dalam degreasers enjin, mula muncul dalam ubat gigi di sekitar tahun 1950-an. Bagi sesetengah orang, ini tidak ada masalah; tetapi untuk orang lain, SLS adalah perengsa dan salah satu kemungkinan untuk apa yang menyebabkan kudis mawar liar.

• Makan sihat. Makanan ringan seperti kerepek kentang, pretzel, soda pop, walaupun coklat (maaf, pencinta coklat) semua boleh mencetuskan cankers, serta makanan yang lebih sihat tetapi berasid seperti nenas, lemon, oren dan strawberi. Badan setiap orang adalah berbeza, dan cara terbaik untuk mengetahui apa pencetus tertentu anda adalah adalah untuk menyimpan jurnal makanan, dan kemudian membandingkan keputusan dengan apabila wabak kebusukan anda berlaku.

• Vitamin tambahan. Terdapat cukup banyak bukti bahawa walaupun anda tidak mempunyai apa-apa kekurangan vitamin, mengambil makanan tambahan vitamin B12 yang kerap adalah penawar yang berkesan. Sebaliknya, jika anda kekurangan vitamin B1, B2, B6, C, asid folik, besi, atau beberapa yang lain, ia boleh dikaitkan dengan luka anda. Di sini sekali lagi jurnal makanan boleh membantu, serta baik ujian darah yang berumur satu kajian dengan doc keluarga.

Malangnya, sehingga penawar ajaib ditemui, nasihat yang terbaik mana-mana doktor boleh memberi anda adalah untuk menggunakan percubaan dan kesilapan kaedah lama yang baik dengan ubat-ubatan ini. Seperti mana-mana ubat rumah, jika anda masih mempunyai gejala selepas dua minggu, anda perlu berjumpa doktor dan memastikan tidak ada syarat yang mendasari menyebabkan cankers anda. Tetapi jangan berputus asa! Ingat: idea bodoh seorang lelaki mungkin menjadi satu lagi yang kebusukan ubat sakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar