A Beberapa Antibiotik Semulajadi

A Beberapa Antibiotik Semulajadi

Dalam masyarakat moden hari ini lebih ramai orang menyedari tentang sifat antibiotik yang berkaitan dengan mentah, ulas bawang putih dihancurkan. Bahan-bahan ini popular apabila diletakkan di dalam satu sudu madu asli melakukan kerja yang saksama melawan pelbagai penyakit. Gabungan ini mungkin boleh membakar perut anda kerana ia pergi ke bawah tetapi ia hanya kira-kira dijamin memberikan hasil yang positif.

Bawang putih telah diketahui berkesan terhadap bakteria, kulat, mikrob, parasit, dan virus. Sebagai survivalist, saya sangat akan mengesyorkan bahawa setiap orang mengekalkan bekalan kecil bawang putih berkembang di taman-taman mereka pada setiap masa.

Produk penyembuhan tambahan termasuk vitamin C, D, daun zaitun, Oregano, dan zink. Saya syorkan anda mendapatkan buku teks yang baik pada rawatan rumah untuk digunakan sebagai panduan mudah dan pastikan untuk mengkaji buku ini dengan baik. Cara terbaik untuk benar-benar mengkaji tumbuhan ini adalah untuk memilih mereka satu demi satu dan belajar semua yang anda boleh tentang tumbuhan yang tertentu.

Seperti yang anda menjadi biasa dengan pelbagai tumbuhan perubatan anda akan menemui banyak herba penyembuhan yang berbeza yang bukan sahaja mudah untuk mencari tetapi juga mudah untuk berkembang. Jika anda mempunyai ruang untuk berbuat demikian dengan segala cara menanam beberapa herba penyembuhan di belakang rumah anda.

Iklim membenarkan anda mungkin ingin membaca tentang pisang. Item ini tumbuh hanya kira-kira di mana-mana sebagai "rumpai" biasa dan telah terbukti sebagai penyembuh kulit yang hebat. Untuk melihat kesannya diri sendiri, cuba sapukan beberapa daun dihancurkan pada sengatan seterusnya atau gigitan pepijat yang anda terima. Secara peribadi, saya suka pemikiran pembelajaran semua saya boleh tentang pelbagai penyembuh semula jadi kerana ia cenderung untuk membuat saya lebih kurang bergantung kepada kedua-dua farmasi dan doktor.

Satu lagi pilihan dalam antibiotik adalah koloid perak. Saya memilih untuk membuat saya sendiri di rumah kerana saya kemudian akan tahu bagaimana ia dibuat. Masalah utama yang berkaitan dengan CS adalah kekurangan penapisan betul selepas ia dibuat. Dengan membuat CS diri saya, saya berasa lebih yakin tentang produk maka jika saya hanya membelinya di kedai makanan kesihatan tempatan. Saya menggunakan buatan penjana koloid perak dan ia telah berjaya membunuh bakteria dan virus. Apabila menggunakan salah satu penjana ini memastikan bahawa anda menggunakan sebagai tulen kuar perak seperti yang anda boleh mendapatkan. Mereka hendaklah sekurang-kurangnya 99.999% perak murni.

Seperti yang anda menyemak semula panduan yang dinyatakan di atas anda, anda pasti akan datang dengan herba dan tumbuh-tumbuhan lain yang berguna untuk digunakan dalam pertempuran anda daripada kuman dan bakteria. Anda juga akan mahu mengelakkan kimia sarat "makanan" manakala seli memilih produk yang lebih semula jadi untuk dimakan.

Copyright @ 2010 Joseph Parish

www.survival-training.info

Tidak ada komentar:

Posting Komentar